Kommunikation & presse – få flere med

Det er vigtigt, at du og bestyrelsen benytter flere forskellige kanaler, når I indkalder til årsmøde/generalforsamling. Det er ikke alle, der ser opslag i butikken, derfor er Coop app'en og lokalavisen et godt supplement. Her på siden finder du guides og skabeloner til: 

  • Quick Coop (Coop app)
  • Skabelon til pressemeddelelse
  • Skabeloner til annoncer 
  • Billedfiler med logo og andet kampagnemateriale om årsmøde/generalforsamling

 

Quick Coop-skabelon: Omtale i Coop App, på Facebook og i mails

Udover plakater og flyere i butikken er det en god idé at bruge sociale medier, Coop app'en og mails til at sende en lidt ekstra reklame for mødet til medlemmerne. 

Det kræver kun få klik i QuickCoop at udfylde skabelon og sende ud i både Coop app, facebook og mail alt efter, hvad I ønsker.

I får helt automatisk 7 dages gratis reklame for jeres møde på forsiden af Coopappen, når I har udfyldt og oprettet skabelonen.

Husk, når I udfylder skabelonen!

  • Ret afsender, så det fremgår, at hilsenen er fra jeres bestyrelse.
  • Hvis I har spisning i forbindelse med mødet, skal I skrive pris i indholdsfeltet i skabelonen samt hvor og hvornår madbilletter skal betales og hentes i butikken.

Skabeloner til årsmøde/generalforsamling er klar senest 1. februar.

Læs, hvordan I bruger Quick Coop her: coopforum.dk/nyheder.

 

Presseomtale
En artikel i lokalavisen er ofte bedre (og billigere) end en betalt annonce.


Annonceskabeloner 

Kan indrykkes (mod betaling) hos lokale medier. Skal udfyldes med tid og sted m.m.

Skabelonerne vil være klar senest 1. februar:

  • Annonceskabelon årsmøde - Brugsen logo (PDF)
  • Annonceskabelon årsmøde - SuperBrugsen logo (PDF)
  • Annonceskabelon årsmøde - Kvickly logo (PDF)

  • Annonceskabelon generalforsamling - Brugsen logo(PDF)
  • Annonceskabelon generalforsamling - SuperBrugsen logo (PDF)
  • Annonceskabelon generalforsamling - Kvickly logo (PDF)

Billedfiler til download

Billederne kan vedlægges pressemeddelser (kopier link og sæt ind i pressemedelelsen) eller andre steder, du ønsker at gøre opmærksom på årsmødet/generalforsamlingen. F.eks. på din private linkedin- eller facebookprofil.